OC na DFI LanParty UT NF680i LT SLI-T2R

Autor: Adam W. <heinz44_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 12:54:43 MET DST

Noszę się z zamiarem kupna płyty głównej DFI LanParty UT NF680i LT SLI-T2R.
Mam pytanie do jej użytkowników: jakie są możliwości overclockingu na tej
płycie? Jeśli są kiepskie, to jaką inną byście polecali. Są dwa warunki:
- powinna posiadać dwa kanały ATA
- magistrala FSB: 1333MHz (z tego mogę z bólem zrezygnować)
Planuję na to wydać ca 1000PLN, ale jak ktoś mnie przekona do droższego (lub
tańszego rozwiązania) to też będzie OK.

Jeszcze nie zdecydowałem, który model Core 2 Duo do niej wybrać, więc
wszelkie sugestie w tej kwestii mile widziane.

Głównym przeznaczeniem platformy będą nowe gry 3D.

--
Pozdrawiam,
Adam