Re: brak stabilnosci przy OC

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 10:15:09 MET DST

Brodi wrote:

> hehehhe niestety jesteś w błędzie,
> nic nie jest wieczne, ile to już razy po upieczeniu procka czy płyty i
> procka słyszeliśmy od pacjenta "no przecież chodziło stabilnie przez
> tydzień/miesiąc/kilka miesięcy" aż tu nagle niespodziewanie przestalo,
> ja sprawdzam kompa 24 godziny memtestem a póżniej superpi podczas
> pracy i jak dotąd nie jest źle.

No to jest wlasnie OC dresiarski. Moj AMD jest podkrecony od nowosci z
2.0->2.4GHz i absolutnie nic się z nim nie dzieje niepokojącego. Przy O/C
nalezy pamietac ze praktycznie wszystkie cpu danego typu to niemalze
identyczny kawałek krzemu i moga najwyzej nie chodzic na wyzszej
czestotliwosci ale nie spala się po podniesieniu taktowania...

--
pozdrawiam
      Mikolaj