Re: ASUS wielkie g...!

Autor: Wiesiaczek <ciotkazielinska_at_vp.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 09:03:36 MET DST

Użytkownik "slawek_xl" <slawek_xl@poczta.AS.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f95fdn$mld$1@news.onet.pl...

> Prześledź co się uruchamia przy starcie systemu. Prawdopodobnie jakiś
> program podmienia wpis w rejestrze. Jeżeli sobie z tym nie poradzisz
> zapytaj na
> pl.comp.os.ms-windows.winnt

Ależ wiem, że uruchamia się kilka- kilkanaście programików ASUSA!
W tym do obsługi sieci i ten jest najbardziej podejrzany.
Ale sieć jest mi potrzebna więc nie mogę tego odinstalować, bo wtedy stracę
sterowniki i dupa.
Samych sterownikó nie znalazłem na płytce, podejrzewam, że sa zaszyte w
programie i tylko razem z nim mogę je zainstalować.

--
Pozdrawiam (dziś z Wawy) - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: