Re: ASUS wielkie g...!

Autor: Wiesiaczek <ciotkazielinska_at_vp.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 09:00:25 MET DST

U¿ytkownik "pwil" <pwil@kgb.pl.niedziala> napisa³ w wiadomo¶ci
news:Xns9983BEE75311Fpwilatzpl@127.0.0.1...
> Wiesiaczek nastuka³(a):

> www.mozilla.com rozwi±¿e problem w kilka minut :-)

Jasne, a do tego wyrzuciæ Windê i zainstalowaæ Linuxa - bardzo rozs±dne! :)
Zap³aci³em za kompletny komputer z systemem, wiêc jaki widzisz tu opowód,
¿ebym teraz kombinowa³?
Potrzebujê tylko dobrego narzêdzia a nie zabawki do wiecznego dostrajania.

--
Pozdrawiam (dzi¶ z Wawy) - Wiesiaczek
"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach: