Re: E2160 vs X2 5000+ oraz problemy Athlonow z grami

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 04:21:40 MET DST

Uzytkownik "pakalk" <pakalk@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1186341749.221694.241030@l70g2000hse.googlegroups.com...

> Eee... to bajka te Athlony. Przy 2,4 MHz maja wydajnosc lepsza niz
> E2160, co dziala na 1,8GHz ;)
>
> ---
>
> Powaznie: no to jak z tym kreceniem jest? Ale bez dodatkowego
> chlodzenia (po co mi dodatkowe koszta?).

Nie bardzo rozumiem. Dziwi Cie to, ze Athlon taktowany 2,4GHz ma wieksza
wydajnosc niz Dual Core 1,8GHz?Gdyby ustawic te procesory zegar w zegar,
dualcore mialby przewage i to spora. Nie sugeruj sie poprzednim postem...

"Jak mialem a4600+ (2,4 MHz) to bez najmniejszego problemu sie krecil na 4,0

Problem w tym aby uzyskac najwyzsze taktowanie najnizszym kosztem. Na
standardowym Coolerze oba procesory powinny pójsc na 3,2GHz z tym, ze przy
takim zegarze dual core czesto doslownie miazdzy athlona. W przypadku intela
wysokie OC masz bankowe, w przypadku Athlona zalezy jak trafisz. W obu
przypadkach na dobra plyte do OC wydasz podobnie. Na koniec proponuje
zapoznac sie z tym tescikiem http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=2906-2.