Re: Zamienniki tuszu do PIXMA 4300

Autor: hype <zzhype_at_op.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 01:56:24 MET DST

Leszek K. wrote:

> Dzięki za informację. A tak przy okazji - jakiej firmy używasz zamienników
> i czy jest duża różnica w jakości wydruków?

Ktoś już tu chyba kiedyś polecał zamienniki ORINK. Drukowałem na nich
niemal wszystko - od cz-b dokumentów przez płyty po fotki na
błyszczących papierach o wysokiej gramaturze. IMHO bezproblemowe w
użytkowaniu. Co ważne dla niektórych, w ogóle nie zasychają nawet przy
wielotygodniowych przerwach w druku. Jedyną różnicę jaką zauważyłem to
nieco inne nasycenie zieleni - ale to normalne, każdy tusz tak naprawdę
wymaga kalibracji. Oryginały mają prawdopodobnie przewagę w trwałości
ew. wydruków - ale to się okaże dopiero po latach..