Re: WiFi contra Bluetooth w domu

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 23:27:13 MET DST

"Paweł" napisał:

> 1. jak wyglada w praktyce predkosc laczenia sie i wygoda korzystania
> takiej sieci opartej na BT a tej opartej na WiFi?

Sieć na BT to rozwiązanie doraźne, jeśli chwilowo nie ma innej możliwości,
jako stałe łącze się nie nadaje choćby ze względu na nienachalną wydajność.

> ktos mial jakies tego typu doswiadczenia (bole glowy itp.) z WiFi?

Tak, miałem ból głowy, bo na podłączonym laptopie do sieci via Wi-Fi SIN się
wykładał przy próbie podłączenia w trybie Multiplayer i dzieci płakały, że
nie mogą poganiać z bazooką za tatusiem. Położenie kabla radykalnie
rozwiązało ten i podobne (KKnD) problemy.

> 3. jesli bym sie zdecydowal na Bluetootha to co polecacie? (nie mam
pojecia
> gdzie kupic AP na bluetoothie).

Tepsiany LiveBox ma wbudowany BT i nawet działa ;-) Ale to chyba Ciebie
(Dialog?) nie dotyczy?

JoteR