Re: Notebooki z USA

Autor: Maxi <MaxiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 17:58:38 MET DST

(...)
> Jak kupił dla siebie też powinien VAT zapłacić (komputery są zwolnione od
> cła). Jedyne wytłumaczenie jest takie, że ten laptop był wywożony z Polski
> i teraz wraca (co w wypadku lapka zapakowanego w fabryczny karton jest
> dziwnie podejrzane).

OK, wyobraz sobie ze znam goscia (z widzenia;), co jest chwilowo w usa i
wiem jak wiele tego przysyla...
Zarabia 1 kPLN/1szt. -bez komentarza. A nie mi osądzać czy ktos placi VAT
czy nie -to juz sprawa intymna z US :) I nie mi osadzać, czy On postępuje
zgodnie z prawem. Fakt dla nas jeden!!! -> Tanieją kompy rowniez przez ten
legalny/nielegalny RYNEK transferowy. Tylko szkoda, ze ja musialem zabulic
tak wiele w POLSCE za pzrecietnego kompa :( Pozdrawiam