Re: Notebooki z USA

Autor: Maxi <MaxiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 16:41:45 MET DST

> Mam znajomego celnika i te opowieści z towarami "na własny
> użytek" są dość częste i mało wiarygodne.
> To oznacza że przekraczając granicę opakowań od telefonu, playera,
> zegarka, pda i innych normalnych narzędzi nie powinieneś
> wozić ze sobą bo spowoduje to automatycznie podejrzenie że nie
> są one do twojego użytku a dla kogoś lub na sprzedaż.
> Pozdrawiam

Ale czy to jest uzasadnione podejrzenie?
To tak jak ja bym podejrzewał Ciebie o wszystko...
Prawo mówi, że pierwsze i najpewniejsze jest to, że osoba jest OK -niewinna.
Wszystko inne musi być uzasadnione, napisane, złapane na gorącym uczynku,
itd, itp. To jak ten Twój celnik rozpozna Kogoś kto kupił lapa dla siebie i
chce rowniez miec kartonik ze sobą? Prawo nie może być nadinterpretowane!!!