thinkpad - monitor zenętrzny

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 14:58:27 MET DST

Podrzucił mi znajomy jakiegoś zabytkowego thinkpad-a 2626 (cóś na P2).
Ponoć uszkodzony tylko inwerter. Nie mając zaufania do czyichś ekspertyz
podpiąłem zewnętrzny monitor do vga. I widzę ciemność. Według mnie chociaż
bios powinien wyświetlić. Laptopik jest wyciągnięty gdzieś ze śmietnika,
ale gdyby to tylko inwerter to można się bawić. Czy może ten model tak ma,
że zewnętrzny monitor można włączyć tylko z systemu?