Re: plyta na 775 po raz kolejny

Autor: <m4rkiz_at_gmail.com>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 13:21:55 MET DST

glupio tak samemu sobie, ale zasmiecal nie chce, wiec zostane w
tym watku...

skladam ci ja sobie peceta do wszystkiego (poza grami nowymi)
a jako ze dluzszy czas w obiegu informatycznym nie bylem,
za porada googla, p.c.p, cdrinfo i pclaba wyszlo mi cos takiego:

ABIT IP35-E, P35, Socket-775, ATX, SATAII, GbLAN, DDR2, PCI-Ex16
http://www.komplett.ie/k/ki.aspx?sku=335662

Intel Core Duo E2160 S775 1.8GHz
http://www.dabs.ie/productview.aspx?Quicklinx=4L1C

OCZ Technology 2x1GB 240DIMM PC2-6400 DDR2 Gold
http://www.dabs.ie/productview.aspx?Quicklinx=4KZC

Scythe Ninja PLUS CPU Cooler, 120mm Fan, Socket 775
http://www.komplett.ie/k/ki.aspx?sku=320978

Maxtor DiamondMax 21 320GB 7200RPM 8MB S300
http://www.dabs.ie/productview.aspx?Quicklinx=4B7Z

Asustek GeForce 7300GT Silent 256MB DDR2 PCIE DVI-I VGA
http://www.dabs.ie/productview.aspx?Quicklinx=4DLJ

Pioneer DVDąRW burner, DVR-112D, 18x, Dual, Black
http://www.komplett.ie/k/ki.aspx?sku=332374

Tagan 600W PSU - Dual Engine
http://www.dabs.ie/productview.aspx?Quicklinx=45GN

w sumie ok 600 euro

maxtor bo jako jedyny dysk jeszcze nigdy mi nie padl
(przesad, wiem, ale lubie ta firme)

pioneer bo na cdrinfo sie cieszy dobra opinia

g7300gt bo innej taniej nie znalazlem (grac nie bede,
a jezeli juz to w cos czemu i g4mx by dalo rade)
zreszta w razie potrzeby wymienic nietrudno
(narazie lcd 19 cali a w przyszlosci tv 32 cale
od czasu do czasu na filmy)

tagan - lubie ta firme a i dual engine zachecajaco brzmi
(co prawda wolalbym urwac pare euro, ale raz ze wole miec
porzadny zapas mocy zeby go nie wymieniac przez pare latek,
a dwa ze na zasilaczu oszczedzac nie ma co)

coolera znam z doswiadczenia i poza rozmiarami imho najlepszy

procesor - wystarczy mi w zupelnosci a i podobno podkrecic
w razie czego mozna (wiekszy mnoznik wybralem, bo podobno
krecic latwiej w razie czego)

plyta - tutaj zupelnie nie na czasie jestem, ale po przegladzie
forow, googlaniu i tym podobnych wyszlo ze ta... zreszta
abit zawsze byl porzadny...

ram - taki mi sie wybral, mniej nie ma chyba sensu wkladac
a wiecej nie potrzebuje... co do timingow obecnych i
mhz'ow zupelnie zielony jestem, ale na oko zle nie wyglada ;)

calosc ma byc stabilna czyli porzadny zasilacz
i dobra plyta oraz cicha, specjalnych cudow wyprawiac
nie mam zamiaru ale jak sie da bez kombinacji procesor
nieco wyzej puscic to czemu nie...

jezeli ktos ma jakies sugestie to chetnie poslucham,
byle by w zblizonej cenie i funkcjonalnosci sie daly realizowac
(a i w gre wchodza raczej tylko te dwa sklepy niestety)