Re: Obliczanie częstotliwości procesora

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 13:06:18 MET DST

PSYLO pisze:

> W specyfikacji, jak napisali poprzednicy. A nie podaje się
> częstotliwości dlatego, że obecnie nie odzwierciedla ona wydajności
> procesora.

Hm, to po co teraz ten numer w setkach liczony? i jeszcze jakiś plus? ja
wie ze to marketing tylko taki z niczego wyjęty.
  Już wolał bym nazwy konkretne i ich stopniowanie Cos jak w grafikach
7600GT, GS, GTX i podobne ;)

Swoją droga nazwa Intel Core 2 Duo brzmi... głupio. Dla mnie to brzmi
Intel Core 22.