Re: HP 6710s vs nx7300 - opinie

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 09:13:33 MET DST

Adramelech pisze:
> Możesz to rozwinąć? Jakiego formularza? Co to w "dobrym sklepie"?

Formularz zgłoszenia sprzedaży faksowany na warszawski numer HP wraz z
dowodem sprzedaży i wypełnioną pierwszą stroną karty gwarancyjnej. Piszę
w "dobrym sklepie", bo w wielu sprzedawcy w ogóle o takiej akcji nie
wiedzą - dziwne więc, żeby pomogli w jej realizacji ;) Osobiście robiłem
to z pomocą Apollo, gdzie kupiłem mojego laptopa.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl