Re: Turion w Laptopie?

Autor: Sliwka <aa.krWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 08:21:50 MET DST

> To bardziej jakiś desktop replacement, strasznie mocna konfiguracja. Do
> tego co napisałaś wystarczy i 1 GB RAMu, dłużej podziała na baterii.

Dzieki za odp. Akurat taka konfi jest w tym lapie, który wpadł mi w oko :) Ma
srebrną klawiaturkę i panel wokół też srebrny -ten design co od A200 sie pojawił.
A piszecie przecież, że Vista potrzebuje >1GB... Ponadto ten zestaw na X2 jest
po prostu tańszy i byłoby mnie stać. Czyli moze być bardziej okrojony: ATI 64X2
i 1GB RAMu? Bo kilka razy w mies. bedzie potrzebny jako mobilny do prezentacji
na wyjeździe i wtedy życie na baterii jakieś powinno być.

> Turion jest mniej-więcej tak mocny jak Core Duo, przy okazji bierze
> nieco więcej prądu. Mocy na pewno Ci nie zabraknie.

OK, ale różne rzeczy już czytałam, nawet tutaj. Rozumiem, ze to tylko czyste
przepychanki pomiędzy właścicielami AMD i Intela :) Ale z szacunkiem do obu
firm, konkurencja pomaga nam, nie producentom. Jednym słowem dolozenie jeszce
1GB nie będzie konieczne, ok.

> A co do gier - nie nastawiaj się zbytnio...
> http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=3221-3

No ale ten link to chyba do najbardziej wymagających gier... Niegdy w nie ne
zamierzam grać. Ale czy ATI X1200 będzie dużo lepsze od GMA950? Bo jeśli nie to
nastawię się na GMA950 (128 + 128MB). Jeszce raz thx i poprosze jeszce o dalsze
zdania na ten temat.