Re: 3 Nagrywarki DVD do wyboru

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 01:41:45 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski nastukał(a):

> Rozumiesz to, co przepisałeś? Mniemam, że nie. Gdybyś rozumiał -- nie
> stawiałbyś aż tak mocno na minusy.

Nie rozumiesz któregoś fragmentu? Przeczytaj ponownie, a Ci się rozjaśni.
W razie problemów ze zrozumieniem wskaż fragment którego nie rozumiesz, a
pomogę.

> O większej częstotliwości pofalowania plusa (i idącymi za tym faktem
> konsekwencjami) pisałem jako jeden z pierwszych na grupach, co można
> sprawdzić googlami. Wtedy odsądzano mnie od tak zwanej czci i wiary;
> dziś (na szczęście) jest to wiedza powszechna lub prawie powszechna.

Super. Należy Ci się order z kartofla.

> Na DVD-R/RW można zapisać dokładnie to samo (co do bajta) co
> na DVD+R/RW poza pewnym kluczem, który służy do zdekodowania
> zaszyfrowanego filmu. No i DVD-R jest o około 7MB dłuższy od
> DVD+R, więc na rewelacje z pierwszego akapitu należy patrzeć
> ostrożnie.

DVD-R/RW nie pozwala na zapisanie identyfikatora jako DVD-ROM, co potrafi
praktycznie każda współczesna nagrywarka na nośnikach "+".

> Pofalowanie ścieżki prowadzącej w CD jest jeszcze słabsze
> (większa częstotliwość ciągnie za sobą możliwość umieszczenia
> większej ilości informacji) niż w DVD-R. Niby CD jest krótsza
> od DVD, ale:
>
> 0.
>
> CD 22,05 kHz
> DVD- 140,60 kHz
> DVD+ 817,14 kHz

Właśnie potwierdziłeś to, co znajdowało się cytacie, który umieściłem w swoim
poście. To kolejny argument za +, dzięki.

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...