Re: Laptop dla studenta

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 22:31:53 MET DST

PSYLO napisał(a):

> A za razem dwa razy grubszy od T40 ;-)

E tam dwa razy... Może z centymetr więcej ma faktycznie w stanie
złożonym. Przy rozłożonym różnica jest jeszcze mniej widoczna. :)
Właściwie masz rację - zyskałbym sporo kupując T40. Sęk w tym, że ja i
tak mocno podkręciłem swoje plany. :P Początkowo miało być coś z 700
Mhz, przez chwilę miałem nawet T21 ale zaraz potem nadarzyła się okazja
wymiany, dopłaciłem i wziąłem T23. :) Mógłbym dopłacić jescze trochę i
mieć T40, wtedy mógłbym też dopłacić jeszcze więcej i miałbym coś
jeszcze lepszego. Idąc tym tropem, powoli, małymi kroczkami, po kilkaset
złotych dojdziemy do nowego Lenovo za 6k zł. ;P

Możesz postawić T23 przy T40, jednak gdy postawisz T23 przy DELLu mojego
znajomego to wydaje się mały, płaski i lekki. :P