Łukasz Ledóchowski wrote:
> A jak Epson stara się być mądrzejszy od użytkownika?
Reseter'y jako obejścia zabezpieczeń przy "kasowaniu" chip'ów
regenerowanych kartidży - zamiast zapytać się "po ludzku" i dać wybór
jak Canon. "Wyskakujące" niekiedy po pewnym przebiegu w Epsonach
_blokady_ drukarki typu http://tinyurl.com/2al5yv . To kwestia filozofii
w podejściu do konsumenta. Canon proponuje: "rób co chcesz, najwyżej jak
coś sknocisz to my umywamy ręce". Natomiast Epson na siłę naciąga userów
na dodatkowe pieniądze vide utrudnianie korzystania z zamienników
(konieczność zakupu urządzeń do kasowania) czy zmuszanie do korzystania
z płatnego serwisu (alternatywą są płatne manuale bądź niedostępne
publicznie "service utilities").
Canon nie "uszczęśliwia" na siłę użytkowników swoich drukarek wbrew ich
woli - i chwała mu za to.
Pozdr.
Received on Sat Aug 4 19:20:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 04 Aug 2007 - 19:51:03 MET DST