Monitor bez DVI

Autor: goto <gozwei_bez_at_spamu_gazeta.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 19:12:34 MET DST

Witam,

Zastanawiam się nad zakupem monitora. Pracuję na zmianę w dwóch miejscach i
w jednym mam monitor Belinea 102035W i jestem z niego strasznie zadowolony.
Teraz zastanawiam sie nad zakupem monitora do drugiego miejsca pracy. Z
jednej strony budżet jest oczywiście ograniczony. Z drugiej strony bardzo
cenię sobie w pracy powierzchnię pulpitu, więc mam do wyboru:

Monitor 24" bez DVI 1920x1200 ACER AL2416WB (najtańszy o takiej
rozdzielczości)

lub

Monitor 22" z DVI 1690x1050 - tu wybór jest większy.

Komputer z DVI mam tylko w jednym miejscu, a drugie to laptop. Więc brak DVI
nie przeszkadza. Pytanie czy sygnał analogowy o tej rozdzielczości jest
odpowiedniej jakości? Belinee którą mam używałem zarówno przez DVI i D-SUB i
nie widziałem różnicy, ale 1920x1200 to trochę więcej pixeli....

Może ktoś ma taki monitor (24" ACER) i może się podzielić opinią i pomóc w
decyzji?

Pozdrawiam,
goto