Re: [NTG] DPCs (deferred procedure call ) horor

Autor: Zygfryd <zzbez_at_adre.su>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 17:54:12 MET DST

Użytkownik "chiroproktolog" <chiroproktolog@onet.eu> napisał w wiadomości
news:f923d0$7pf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> To nie jest usługa - to są wywołania np. ze sterowników - czy
> instalowałeś ostatnio jakieś urządzenie?
> Spróbuj wyłaczać podejrzane urządzenia w managerze urządzeń.

Nie nie instalowałem żadnego urządzenia nie aktualizowałem też sterowników
W menadzeże urządeń rzadne z uządzeń nie jest podejrzane
Czasem takie zamulenie kończy się zwiechą komputera, niebieski ekran
(rzadko)
a czasem częściej nie, Następuje chwilowe odmulenie ale po chwili znow wraca
Pomaga restart ale też do czasu

Gdzie i jak by poddpatzreć w czasie owego zamulenia które z urządzeń
powoduje taki efekt?

DArek