Re: Laptop dla studenta

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_gmail.com>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 17:31:45 MET DST

Botanix pisze:

> Co do padania nie wiem ale matryce owszem nienajlepsze...

A ja niestety wiem, bolesnie sie o tym przekonalem ja i kilka innych
osob. Objawy : laptop nie zawsze startuje (wyswietla komunikat o
nieprawidlowym dysku), a jak juz - pracuje bardzo wolno. Rozwiazanie :
wymiana wiekszosci komponentow, lacznie z plyta i dyskiem. Niektore
nc6220 jechaly do serwisu wiecej niz raz.

Pozdrawiam,
Wojtek