piszczący napęd DVD

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 12:47:17 MET DST

Ok, mea culpa bo kupiłem lite ona ale to było dwa lata temu kiedy miedzy
czytankami cena była astronomiczna. a ja musiałem ciąć koszty.

Gwarancji już nie ma (została tylko na płytę i dysk). W każdym razie.

Spróbuje rozkręcić ten napęd i coś naoliwić - ale czym żeby go nie
dobić? bo piszczy i działa na bardzo niskich prędkościach - Dla CD
działa całkiem dobrze dla DVD ledwo 2x wyciąga. No i to piszczenie -
jest okropne - filmu sie nie da obejrzeć.
Gdzie, co i jak poczyścić / nasmarować.