Re: Nowy Laptop

Autor: emal24 <emal24_at_gmail.com>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 12:27:39 MET DST

On 4 Sie, 12:05, "Adam" <AdamWYTNI...@op.pl> wrote:
> Witam, coraz wiecej dyskusji o lapkach, bo ceny spadają i sam zamierzam
> kupić..... Co sądzicie o ASUSie F5R-AP172?http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/11398/
> Czy grafika ATI Radeon Xpress 1100 (128MB) jest wystarczająca do office,
> skype, prezentacje, fotki, obróbka fotek, slabsze filmy? I jak ma sie ta
> garfika ATI do GMA950?
> Moze ma ktos? Oglądał? Będę wdzięczny za podpowiedzi.

Witam
Według mnie większość kart zamontowanych na obecnych laptopach nadaje
się do Twoich zastosowań. Na obu grafikach pójdą filmy. Oczywiście
jeżeli chciałbyś zacząć grać, to wtedy zaczęłyby się schody. W Twoim
przypadku zwróciłbym uwagę tylko na pamięć, hdd i to czy ma jakieś
dodatkowe bajery (Btooth, WiFi itd...)

Pozdrawiam RG