zwis kompa

Autor: Jurek <spam_at_spam.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 10:58:59 MET DST

laptop hp
nagle wczoraj komputer sie zawiesil ale w taki sposob, ze raz na jakis
czas cos tam zadziala - jak mocno postukam w klawiature to sie losowo
jakis klawisz uruchomi i dalej wisi
uruchomilem slackware (dwa systemy na dysku) to mam to samo
najgorsze jest to, ze czasami zawiesza sie juz na starcie i nawet do
bios mozna nie wejsc - myslalem, ze to problem z dyskiem ale jak juz sie
uda wejsc do biosa to funkcja sprawdzajaca dysk nie wykazuje zadnych
bledow

padl dysk czy raczej temperatura wysoka na procesorze (nie wiem, moze
sie cos tam zapchalo, czasami niemily zapach sie stamtad wydziela) albo
moze cos innego?