Re: upiekła się wtyczka i gniazdko ;-)

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 10:44:29 MET DST

On 4 Sie, 10:34, "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:
> Teraz pytanie: co się mogło stać? Czemu taki duży prąd płynął? Komputer masakrycznie
> się grzał.
Niezle, nigdy bym nie przypuszczal. Choc nie jestem elektrykiem,
odpowiedz jest jedna - jakies zwarcie. Miejsc, gdzie do tego moglo
dojsc jest wiele, popatrz gdzie masz takie same spieczenia. Zwarcie
nie musi od razu wywalac np. bezpieczniki, moglo ci po prostu "grzac",
jak to powiedziales, na oko dobrych pare amper.
J.