Re: temperatura 143st C?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 10:39:31 MET DST

- <pirates-gold@WYTNIJ_TOwp.pl> wrote:

> Biosa niby aktualizowalem, ale na pewno wersje dla _tej_ plyty.
> Producent bylby az tak niesolidny, zeby zamieszczac ta funcje w
> "biosie", ale nie montujac czujnika w podstawce?

            BIOS jest zazwyczaj wspolny dla roznych wersji plyty, a jej
poszczegolne wersje moga sie roznic obecnoscia czujnika w podstawce lub
jego brakiem. Ot chociazby przyklad z moja poprzenia plyta - Epox 8RDA3I
rev. 1 i 2 mial w podstawce czujnik na elastycznym pasku, a od wersji
3 tej plyty producent z niego zrezygnowal opierajac sie na odczycie z
samego CPU i tym samym do wersji 3.x plyty polecajac co najmniej Palomino,
bo na Thunderbirdzie i Spitfire nie byloby odczyty z diody termicznej,
mozliwosc przegrzania CPU i takie same "zwariowane" odczyty jak u Ciebie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl