WSXGA+ & WUXGA & WXGA

Autor: strzeli <iberopl_at_neostrada.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 08:06:54 MET DST

WItam jezeli ten temat juz sie przewijal to sory, mam 3 matryce jednego
producenta i chciałbym poprosic o roznice miedzy nimi
Sa to: (podaje od najdrozszego do najtanszego, a wiec od najlepszego do
jangorszego.. ? )

Panoramiczny wyswietlacz LCD z matryca TFT DellSharp 15,4" WUXGA (1920 x
1200)
Panoramiczny wyswietlacz LCD z matryca TFT DellSharp WSXGA+ (1680 x 1050) o
przekatnej 15,4 cala
Panoramiczny wyswietlacz LCD z matryca TFT DellSharp WXGA (1280 x 800) o
przekatnej 15,4 cala

Poza rozdzielczoscia jakie sa to roznice? 1920 zdecydowanie za duzo jak dla
mnie.... 1680 tez juz bardzo duzo.... mysle nad ta najslabsza 1280... bo i
tak laptop bedzie podlaczany pod stacje dokujaca i monitor (pod DVI) Monitor
tez z nominalnymi rozdzielczosciami 1280, takze najlepiej dla mnie pod tym
wzgledem bylaby matryca 1280, prawda?

A pod innymi wzgledami? Jak tak 1280 swieci w porownaniu do tych drozszych?
Gdzie sa roznice? Prosilbym o wiecej szczegolow za ktore juz teraz dziekuje.

z poważaniem
Łukasz