TOSHIBA A200-1CR

Autor: Lizy <Lizy_TNIJ_at_op.pl>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 21:12:57 MET DST

Witam, b. prosze o zdanie na temat laptopa Toshiba A200-1CR -biała
klawiatura i głośniczki na wierzchu przy matrycy. Szczególnie chodzi mi o
porównaie z modelami TOSHIBA SATELLITE A135-S4467, których tez sporo na
rynku (allegro) w podobnej cenie (chyba z USA:)
Wiem, ze A135 to w ogóle dno jesli chodzi o jakosc igłośnosz dzwieku... A
co z A200 lepiej czy to samo? Wiem, ze troche ubogo wyposazone, ale do parcy
biurowej chyba wystarczająco. B. prosze o opinie posiadaczy i fachowców.
Pozdrawiam ciepło.