Re: Prosba o ocene laptopa

Autor: motaboy <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 20:45:31 MET DST

Dnia Fri, 3 Aug 2007 19:26:08 +0200, J.M.Oizo napisał(a):

> OD paru dni poszukuje uzywanego laptopa do uzywania w terenie - jestem
> geodeta.
> Zalezy mi na dosyc długiej pracy na bateriach .
> Wypatrzyłem takie cos na allegro - http://www.allegro.pl/item221052340.html
>
> Warto go zakupic za te pieniadze?

Osobiście uważam, że wlaściciel go przecenia... Komputer wygląda na mocno
podniszczony.

> A i czy ciezko bedzie samemu dołozyc do niego jeszcze 256MB ram??

Nie będzie ciężko i na pewno trzeba by było to zrobić.

Na dodatek nie chce mi się wierzyć, że komputer z takim stażem (i takim
wyglądem "eksploatacyjnym") trzyma na baterii ponad 3 godziny. A gdyby
bateria była wymieniana, delikwent na penwo by o tym wspomniał.

--
Piotr Wydymus
Bielsko-Biała