Re: Jaki monitor-jakosc kontra cena?

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 20:39:02 MET DST

On Fri, 03 Aug 2007 15:37:28 +0200
Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

> Z ciekawości, czemu musisz mieć ostry obraz w tych trzech
> rozdzielczościach?

Heh, do grania... I nie w tych trzech, to były przykładowe. Oczywiście, gdyby stać mnie było na upgrade komputera co 3 miesiące, to nie miałoby znaczenia, bo mógłbym zawsze grać w tych 1600x1200. I nie mówię o *idealnie ostrym* obrazie, wystarczy, żeby był czytelny. Oglądałem kilka monitorów LCD i żaden mnie nie satysfakcjonuje...;]

Pozdrawiam
Brovar