Re: Laptop do pracy biurowej

Autor: GLide <glid_at_TNIJgazeta.pl>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 15:24:47 MET DST

Dnia Fri, 03 Aug 2007 08:18:05 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Dwa lata to *każdy* notebook musi wytrzymać. Jeżeli nie jest
> w stanie to znaczy, że badziewie było.
>
> Mój F-S Amilo ma już koło 4 lat chyba i jest w stanie idealnym,
> mam nadzieję, że koleje 2-3 lata jeszcze pociągnie.

Było może trochę nieprecyzyjnie - po 2 latach brak jakich kolwiek luzów,
trzeszczenia. Używany w trybie biuro - dom - wyjazd służbowy - biuro itd.
Właściciel należy do typu tych co komputerów nie głaszczą - "ma działać i
koniec przecież zapłaciłem za niego xxxx więc nie ma prawa się popsuć".
Są użytkownicy, którzy "potrafią". Widziałem już Thinkpady T po przejsciach
i założę się, że statystycznie przy takim samym traktowaniu z FS byłoby
więcej zejść.
Podkreślam to nie był laptop "stacjonarny" i nie był używany przez kogoś
kto o sprzęt dba jak należy.
Radku - piszesz "mój F-S ma około 4 lat...". Nie przeczę - nie zapomnij
jednak kim jesteś (w sensie specjalizacji a za tym równiez podejscia do
sprzętu), oraz weź pod uwagę że o swoje dba się zwykle bardziej. Szkoda być
może, że nie wspomniałem o tym, że ten T42 to sprzęt "korporacyjny".

Reasumując - wciąż uważam (na podstawie doświadczeń z różnymi laptopami
choć może akurat z F-S miałem mało doczynienia), że seria T IBMa to jedne z
najsolidniejszych laptopów, równie miło wspominam też Armady M500 ale to
już dość daleka przeszłośc.

Pozdrawiam,
GLide

--