Re: LightScrible - Nagrywarka

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 14:51:16 MET DST

Głośnik pisze:

> Czy przez LightScrible zużywa się szybciej nagrywarka ?

Nie wiem czy to przez LightScribe, ale wczoraj w trakcie malowania
płytki padła mi nagrywarka LiteOn SHW-16H5S. Włożyłem CD, zaczęła
malować, po kilkunastu minutach zakończyła raportując że jest ok.
Niestety nie jest ok - płyta była pomalowana tylko na małym fragmencie,
i od tego czasu napęd w ogóle nie widzi wkładanych płyt.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl