Re: Zasilacz jeden z dwoch. Dylemat

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 14:33:11 MET DST

Michał <mbierwia@o2.pl> wrote:

> Czyli można powiedzieć, że oba są przyzwoitymi, budżetowymi zasilaczami
> 300-watowymi ;)

            ...starszego typu i dotyczy to niemal na pewno wylacznie Fortrona,
bo ten brandowany przez Megabajta (o ile mozna o czyms takim mowic) sluzy
chyba glownie do zasilania podswiadomosci - pewnie po tym "Take Me" z
biednego SkyStara zostal SyStar, stad juz dosc blisko do SiStars itp.
grupek udajacych przed kamera ze spiewaja, tak samo jak to udaje zasilacz.
Tak sie wlasnie zastanawiam ktoremu dac palme pierwszenstwa jesli chodzi o
najbardziej idiotyczna nazwe - "Take Me" niebezpiecznie zagrozil chyba
niekwestionowanemu liderowi za jakiego uwazalem Deera - zawsze widzialem w
tej nazwie wyraz ironicznego humoru producenta, ktory zdawal sie tak
nazwyac nabywcow tego wynalazku.

> Osobiście brałbym cichszy z tych dwóch.

            Osobiscie do C2D, GF6600GT, 2x1GB RAM, 2xHDD, 2x naped optyczny NIE
BRALBYM ZADNEGO Z NICH. Do takiego zestawu potrzeba przyzwoita 350W ATX 2.0
a lepiej 400W, ale w nowym standardzie z podwojna linia 12V, przyda sie
SATA zamiast przejsciowki, na przyszlosc rowniez PEG i rozlaczana wtyczka
24 pin. Za niewielkie pieniadze mozna latwo kupic takiego Fortrona
firmowanego przez Modecoma jako MC400 ATX 2.0 - dopiero co widzialem w
sklepie po 95 zl. Nie jestem jakos szczegolnie dobrze nastawiony do
Modecomow-Fortronow po tym jak dopiero co MC350 ATX 2.0 mi sie spalil i
poszedl do serwisu, ale trzeba mu jedno przyznac - jest cichutki, dobrze
wentyluje obudowe i trzyma napiecie a palac sie nie przepuscil zwarcia
dalej - zadzailaly zabezpieczenia, cale wnetrze komputera warte niemale
pieniadze (elektronika, a jeszcze bardziej dane) dziala bez najmniejszego
uszczerbku na wymontowanym tymczasowo z innego komputera Hiperze. IMHO
warto dolozyc te 20-40 zl za to by zabezpieczenia rzeczywiscie byly, a nie
tylko w specyfikacji albo i to nie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl