Re: laptop do grafiiki

Autor: mario <nielubie_at_spamerstwa.pl>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 11:18:56 MET DST

strzeli pisze:

> Z tego co wiem (pod windowsami) photoshop ciagnie do 2gb wiecej nie.

WIesz nie wiem co masz zamiar robic do sklepu w PS, ale powiem tak:
wydaje mi sie, ze nie bedziesz mial takich grafik, by sie martwic ramem,
tzn. mowie do tego, ze zapodajac 2 czy 4 gb ramu raczej tu nie zauwazysz
specjalnie wzrostu wydajnosci (chyba ze zapuszczasz na tym viste,
opcjonalnie xp z *masa* progsow w tle).

PS, szkoda ze nie napisales o tym co prosilem. Konkretnie - jak ustawisz
ten caly interes by bylo ergonomicznie.