Re: Intel Q6600

Autor: kN <kN_at_yahoo.com>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 10:03:53 MET DST

news:f8uhqi$o4t$7@polsl.pl...

> Takie potrzeby ma niewielu użytkowników. Swoją drogą ja wolę
> pójść do kina, niż babrać się w ripowanie czy oglądanie filmów
> na komputerze. Już nawet stacjonarna odtwarzarka DVD/MPEG
> podłączona do TV jest zdecydowanie lepsza, niż płasko i
> blado wyglądający film odtwarzany na pececie.

Pomijajac kwestie obrobki obrazu HD, to jak sprawa wyglada w przypadku pracy
wielu aplikacji jednoczesnie? Czy wtedy kazda zajmuje wolny rdzen?
Powiedzmy, ze uruchomine sa jakis serwer postawiony na tym komputerze,
kompilacja w VS, w tym czasie pracuja zapytania do bazy danych no i costam
jeszcze takiego najbardziej zwyklego, np. odtwarzanie muzyki. Pytam,
poniewaz nigdy nie widzialem w dzialaniu procesorow Quad, a wspomniane
zadania potrafia skutecznie zajechac obecny procesor (P4) i obciazyc caly
system.

Pozdrawiam
kN