Re: kierownica - nietypowe :-)

Autor: GLide <glid_at_TNIJgazeta.pl>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 03:00:44 MET DST

Dnia Thu, 26 Jul 2007 11:19:08 +0200, PG napisał(a):

> Chcę kupić kierownicę, z pedałami oraz skrzynią biegów (niekonicznie) do
> zabawy wyścigach.

> Znalazłem coś w cenie która by mnie satysfakcjonowała tutaj
> http://www.allegro.pl/item216231592_super_kierownica_sl_4281_ps2_dual_force_vibration.html
> ale zastanawiam się czy to jest akurat to co ma stosowną jakość -
> stosowną nie do ceny ale do moich, wyżej wymienionych, wymagań.

Takie cos raczej sobie daruj. Nie ma sensu kupowanie czegokolwieg bez
prawdziwego Force Feedback. to co wskazujesz ma tylko taką drgawkową
namiastkę - nie warto!

Żeby się pobawić (nie narażając na zniechecenie do tej formy rozrywki)
należy przygotować się na wydatek rzędu 200zł w przypadku nowego sprzetu.
W tej cenie dostaniesz Saiteka R440 - brzmi egzotycznie ale to najtańsza
przyzwoita kierownica do PC. Generalnie małoawaryjna i całkiem precyzyjna.
Troche drożej wyniesie Cię Logitech Formula Force EX (ok 230zł) a później
Logi MOMO no i G25 (tylko ta cena straszy). Decydując się na sprzet używany
warto upolować Guilemot Thrustmaster Force Feedback GT (bywają w dobrych
cenach) - precyzyjna kierownica z dobrym FF i trochę miekkimi padami,
Logitech Formula GP - taka trochę IMO slabsza niż Thrustamster (mi nie
leżała), Microsoft sidewinder (osobiście nie miałem doczynienia ale
słyszalem dobre opinie), poprzednia wersja MOMO (świetna). Oczywiście
kupując sprzęt używany koniecznie trzeba mieć możliwośc przetestowania
urządzenia - jakby nie było są to zabawki mechaniczne poddawane nie raz w
zależności od temperametu użytkownika sporym obciążeniom.

Naprawdę nie warto oszczędzać - bez FF fajnie będzie się grać w gry pokroju
MiniRacingOnline choć bardzo ciekawe i zabawne to chyba jednak nie o to Ci
chodzi.

Poszukaj recenzji kierownic na www.prs.simracing.pl

Pozdrawiam
GLide