Re: Monitory LCD - na co zwracac uwage przy zakupie.

Autor: Sebastian <nospam_at_nospam.com>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 23:55:35 MET DST

tomek napisał(a):

> Posiadam monitor Samsung 226BW z którego jestem zadowolony, ale ma on
> tylko wejścia DVI i analogowe VGA, nie ma żadnych innych....?

No to dałem plamę. Faktycznie oglądałem go tylko w sklepie i skupiłem
sie na podziwianiu wyglądu i obrazu, jeśli nie patrzy się z dołu jest
super :).
Wisiała informacja : obsługa HDCP no i nie wiem czemu uznałem, że z
automatu HDCP -> HDMI -> no to pewnie inne wejścia video też są.
Sorry za wprowadzenie w błąd, ma tylko DVI z obsługą HDCP.
215TW ma wejścia video, to wiem na pewno bo stoi na moim biurku w pracy.