Re: Laptop do pracy biurowej

Autor: GLide <glid_at_TNIJgazeta.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 23:02:33 MET DST

Dnia Thu, 2 Aug 2007 11:58:21 +0200, Piotrek napisał(a):

> ThinkPad seria T

Co prawda nowego Thinkpada T cięzko bedzie raczej w tej cenie kupić, ale
bywają czasem okazje na Allegro typu T42p (Pentium M1.8GHz, 1G ramu,
matryca 1400x1050, Radeon mobile 9600) w okolicach 2000zl. Kolega kupił
własnie coś takiego tylko bez dysku za 1800zl - wada niemiecka klawiatura.
Sam Laptop w stanie dużo lepszym niż u mnie w firmie po 1/2 używania przez
różnych użyszkodników. Bateria trzymała ok 2.5god przy pracy typowej dla
kolegi czyli główniw PHP. Sam laptop wszelkie cechy serii T (niezawodność,
trwałość, wątpliwa stylistyka + 15" matryca) Jak dla mnie najlepszy sprzęt
dla każdego kto nie potrzebuje czytników kart, wbudowanych kamer
internetowych itd. Matryca w klasycznym formacie 4:3 to też wg. mnie plus w
normalnej pracy a wysoka rozdzielczość punktuje dodatkowo w arkuszach
kalkulacyjnych i nie tylko.

Nawiasem mówiąc właśnie mam podobny na kolanach (tylko ramu ma za malo a to
przeciez podstawa) - sprawuje sie swietnie mimo wieku sporo ponad 2 lata.

Pozdrawiam
GLide

PS. witam wszystkich po bardzo długiej nieobecności - ciekawe jak długo tym
razem wytrzymam...

--
Error 404
Signature not Found