d400 i problemy z Urzadzeniem masowym oraz podstawowym urzadzeniu systemowym

Autor: wodzu99 <wodzu99_at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 13:18:42 MET DST

Ostatnio mam problem z lapkiem Dell Latitude D400.
Po reinstalce systemu i zainstalowaniu sterowników dołączonych przez
producenta do tego kompa w menedzerze urządzen pojawił sie wpis o
nierozpoznanym "Podstawowym urządzeniu systemowym".

Mam jeszcze jeden problem z tym samym lapkiem, a dokladnie z napedem
DVD-RW. Otuz nieustannie pojawia się monit w trayu: "Skok napięcia na
porcie koncentratora. Masowe Urządzenie magazynujace USB przekroczylo
limity zasilania swojego portu koncentratora."

Prosze o pomoc w rozwiązaniu tych problemow

Konfiguracja: PIV M Centrino 1,3 GHz; 512 MB DDR;
HDD: 40 GB; DVD-RW podłaczany przez USB; 12,1" TFT XGA
VGA Intel 855 GM; FireWire (1394); LAN 3Com 10/100/1000, wbudowany
Bluetooth; karta WiFi Lan !!

--
Życie jest piękne a później sie trzeźwieje
Pozdr.