Re: laptop do grafiiki

Autor: strzeli <iberopl_at_neostrada.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 10:54:51 MET DST

> Włącz MIME, bo wysyłasz straszne śmieci (chyba sam to widzisz :) )
> http://www.grush.one.pl/mime/

Sory jak pisalem to nic takiego nie było;-)

> Akurat do tych zadań karta graficzna nada się *każda*,
> natomiast będzie Cię interesował wyświetlacz. I tu kicha,
> bo wyświetlaczy z MVA, PVA czy IPS w notebookach prawie
> nie ma, a tylko te nadają się do zastosowań graficznych.

Kazda jak kazda, ale wolalbym miec juz jaka dobra i najlepiej z wlasna
pamiecia.
Pisałem że bede to podlaczal zawsze do monitora, jak nie bede podlaczal to
bede uzywal laptopa do prac stricte biurowych i tu mi juz nie jest potrzebny
super ekran, matryca.
Wiem ze na samej matrycy laptopowej byłoby mi ciezko i taka opcje nie biore
pod uwage.

> Też rzadkość. Zazwyczaj jest D-Sub zwykłe.

Rzadkość, znaczy się że są:>??

> To matryce notebooków ograniczają możliwości układów
> graficznych, a nie na odwrót. Jedynym ograniczeniem jest
> zazwyczaj rozdzielczość, niektórymi notebookami nie wys-
> terujesz monitorów wysokorozdzielczych albo nie zrobisz
> tego przy 32-bitowym opisie koloru. Musiałbyś określić
> jakimi notebookami jesteś zainteresowany i jakie parametry
> obrazu musisz mieć.

Przede wszystkim chciałbym pod DVI, a nie d-sub :( z przyczyn chyba wiadomo
jakich.
Reszta wymagan to przede wszystkim Mozliwosc zamontowania conajmniej 4gb
ramu ( najlepiej 4 sloty - o ile takie cos jest w laptopach... jak nie to
spoko sprzeda sie ram z laptopa i kupi 2 x 2gb)
Jakis mega wymagan co do monitora nie mam, w firmie uzywam eizo L768 z
rozdzielczoscia 1280 i jest ok, fajnie jednak jakby dalo rade tez panorame
podlaczyc do tego czyli ozdzielczosc 1400-1600
Dysk , zdecydowanie 7200obr ( i tym wiele opcji juz skasowalem, prawda???
5400 jest wszystko:( ) od 120gb w gore (chyba ze sa jakies fajne konfigracje
laptopw z dyskami 80gb to przezyje, mozesz cos zaproponowac tez)
Firma - wiadomo nie jakis badziew.. to ma byc jedyny moj sprzet do pracy, a
wiec stabilny, pewny.
Karta graficzna z wlasnym MB.
Procek core duo mysle... bo co innego, bardziej wydajnego...
Cena- zdaje sobie sprawe ze taki komputer nie kosztuje 3k... takze zobaczymy
co zaproponujesz/jecie .

Łukasz ......./