Laptop do 2000 zł

Autor: Andy <kandreoWYKASUJ_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 17:29:43 MET DST

Witam!

Parę dni wcześniej pytałem o laptop do 2000 zł. Miałem dowiedzieć się więcej
do czego miałby być wykorzystywany aby wszyscy ci, którzy znają się na
rzeczy mogli doradzić w wyborze sprzętu.
Laptopa chcę kupić córce, która wybiera się na studia jest to kierunek
ekonomia i gdzie jest informatyka z ekonometrią.
Chciałbym aby był to sprzęt firmy cieszącej sie raczej niezawodnością
produktów i w miarę wydajny jak na kwotę do 2 tys zł, aby sprostał
działaniom jakim bedzie poddany na takim kierunku studiów.
Dziękuję i pozdrawiam!

Andrzej