Re: Rozdzielczość wirtualna

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 16:49:55 MET DST

> Mam laptopa HP Compaq nx6215 z matryca 1024x, a zdarza mi sie miec
> zapotrzebowanie na wieksza powierzchnie robocza ;). Zmiana samej
> matrycy nie wchodzi w gra (wymienialem po awarii, i uswiadomiono mnie
> ze musial bym zmienic nie tylko matryce ale i "koncowke karty" co jest
> praktycznie nie mozliwe. Dla tego poszukuje programu/fixa/sterownika,
> ktory moglby wyswietlic wieksza rozdzielczosc i zskalowac do 1024x.
Karty ati maja taka mozliwosc fabrycznie.
Trzeba nagrzebac w ustawieniach i monitor ustawic na te 1024x768 a w
ustawieniach windzanych ustawic wiecej. Wtedy calosc bedzie zachowywac sie jak
pulpit wirtualny np. w linuxie.

Czy karty intelowskie (zakladam ze taka masz) maja podobna funkcjonalnosc nie
wiem. Poklikaj moze uda ci sie do tego zmusic steronik grafiki...

> Obecnie jesli ustawie wieksza to jest ona nie skalowana, a "plywa" za
> kursorem (chyba wiecie co mam na mysli). Intryguje mnie to tym
> bardziej ze mniejsze rodzielczosci skaluje do 1024x nawet domyslnie,
> natomiast wiekszych juz nie.... mozna cos z tym zrobic? licze na Wasza
> pomoc.

Ale zawsze mozesz uzyc linuxa a program ktory ci potrzebny w tak duzym okienku
uruchomic pod wine. Moze sie uda.

BTW. Do czego ci potrzeba takiego zachowania?

--
Lukasz Sczygiel