Monitor LCD - pytanie od niezdecydowanego:)

Autor: Kenjiro <yesher_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 14:43:34 MET DST

Witam
Wiem, że kwestia CRT/LCD była przerabiana wszędzie setki razy, ale ja mam
jedno podstawowe pytanie. Mam Samsunga SyncMastera 959NF i jestem jednym z
tych "opierających się" przed LCD-kami. Sam nie wiem dlaczego. Komputera
oprócz zastosowań typowo pracowo-biurowych używam do oglądania filmów i
grania.
No i mam pytanie - jeśli przy 19" LCD rozdzielczość nominalna to 1280x1024
piksele, a ja np uruchomię sobie grę w 1024x768 to jak będzie ona wyglądała?
Będzie to jakiś nieciekawy obraz?

No i przy okazji zapytam też w razie czego o jakiś dobry LCD 19"? Słyszałem,
że to jest dobry monitor:
http://www.komputronik.pl/Monitory_LCD/BenQ/19_/19_BenQ_FP93GP_srebrno_czarny/pelny,id,41321/

Dzięki za pomoc, od waszych odpowiedzi zależy, czy wyruszę do sklepu:)