Kupno athlona X2 & LCD 19''

Autor: KS <yaqoob_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 10:28:44 MET DST

Hej,

Czy warto wymieniac Athlona 64 3200+ na X2 3800-4200? Juz ich nie produkuja i to
chyba ostatnia chwila, zeby uaktualnic mojego peceta na sockecie 939. Czy X2
daje duza roznice? Chodzi mi o prace pod Vista, bo niestety popelnilem ten blad
i sie juz przesiadlem na ten system. Czy X2 daje zauwazalnie wieksza wydajnosc
od zwyklego jednordzeniowego 3200?

I drugie pytanko, troszke z zupelnie innej beczki: Jaki monitor LCD 19' kupic za
<1000 PLN? Zastosowanie to gry, praca, internet - czyli "do wszystkiego". Nie
zmienialbym starego CRT ale potrzebuje miejsca na biurku (powod trywialny, ale
autentyczny). Wymagania to min. 3 lata gwarancji, DVI i mozliwie wysoki
kontrast, najlepiej "zwykla" 19', ale od biedy panorama tez moze byc. Obejrzalem
wiekszosc monitorow, zaden mnie nie zachwycil, no ale coz...

Czy warto sie wyzylowac i kupic najtanszego Eizo S1901 czy nie zauwaze roznicy z
Samsungami i LG za +/- 800-900?

Pozdro,
Kuba