Re: Laptop dla nastolatki. Co kupić?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 04:45:43 MET DST

Dnia 26.7.2007, Artur Frydel napisał(a):

> [...]

Skoro o Amilo to się przyłączę. ;D
Sam mam A1667 około 2 lat i jestem zadowolony - wcześniej Dell LS
(aktualnie używa go moja "druga połowa") i Toschiba SP6100 albo 6000 (nie
pamiętam, w każdym razie "wyzionęła ducha" - po pół godzinie pracy "syfi
po ekranie, następnie się wyłącza).

> Napisz proszę, jak intensywnie używasz tego lapka, i w jakim środowisku na
> nim pracujesz (tzn; nie środowisku windows bądź linux:) interesuje mnie
> czy ten laptop stoi tylko na biurku, czy też jest "w podróży".

Mój większość czasu spędza na biurku używany średnio 5 godzin dziennie.
Raz na jakiś czas przeleży w bagażniku samochodu, przeżył też kilka
"wycieczek rowerowych" i dłuższych podróży pociąg/samolot.

> Ale o Amilo słyszałem -
> gdzieś kiedyś - że mają problemy z klawiaturami. Prawda to aby?

Nie zaobserwowałem żadnych.

Ponadto:
Zawiasy - 0 problemów, trzymają jak nowe - "klapa" z matrycą nie ma
tendencji to opadania ani nie "chodzi" za ciężko.
Obudowa - ślady wytarcia na lewym przycisku TP i kilka powierzchownych
zarysowań, poza tym żadnych innych śladów ani też zastrzeżeń.
Głośność - przy dużym obciążeniu wiatrak trochę hałasuje, ale nie bardziej
niż inne mi znane (a skoro o wiatraku, to po tych prawie dwóch latach
sprawuje się świetnie tj. nie wymaga wymiany - nie charczy i nie rzęzi ;D)
Czas pracy na baterii - to chyba jedyna rzecz co do której mogę mieś
zastrzeżenia - max.2 przy dużej oszczędności, trochę ponad godzinę przy
max. obciążeniu - ale to tyczy dokładnie mojego modelu.

"Z innej beczki"
W przyszłym tygodniu będę "męczył" Dell Inspirion 1520 w wersji z GF Go
8600GT i wtedy możliwe, że z czystym sumieniem będę mógł go polecić
(raczej "graczom") - w tej chwili jak dla mnie wygląda fajnie "na
papierze". ;D
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/inspnnb_1520?c=uk&cs=ukdhs1&l=en&s=dhs
Z tańszych i do zastosowań biurowych to Inspirion 1501 świetnie się nadaje
- mój brat używa od pół roku - przede wszystkim na uczelni - nie będę się
wypowiadał za Niego, ale z tego co wiem jest zadowolony.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/