Re: Błąd 29

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 22:40:23 MET DST

skarb pisze:
> Przepraszam :D
>
> Płyta główna to EPOX EP-8RDA Pro. Procesor to Athlon 2500+. Gdy wymieniłem
> pamięć komputer raz wstał. Za drugim razem już niestety nie. Reset Biosu nie
> pomógł. Grafika była sprawdzana i jest sprawna

Link do manuala:
http://www.epox.com.tw/eng/download.php?t=U0wyRnpjMlYwY3k4eU1EQTBMekE1THpBeEwyMWhiblZoYkRRek1UZzVNVEkxT0RRdWNHUm1QVDA5YlhVdE9ISmtZU3NtTTBsd2NtOD1D

Ci co mają więcej czasu i nerwów niech pobierają, u mnie to idzie 1-2kb
w porywach.

Jak nie chcesz czekać to zajrzyj do instrukcji i zobacz co tam piszą nt.
błędu 29. W miarę możliwości przeklej to tutaj na grupę albo przepisz

Tomaszek