Re: Płyta pod E2140/E2160 do kręcenia i z niezłą grafiką

Autor: zch2872 <zch2872_at_gazeta.pl>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 21:28:43 MET DST

Michał pisze:
> Witam
>
> Poszukuje płyty pod E2140/E2160... jeszcze nie wiem który (warto
> dopłacać do E2140?) z niezłą grafiką (taka która obsłuży Widnows Aero).
>
> Czy moje wymagania spełnia Asus P5B-MX Intel 946GZ WI-FI
> (http://tinyurl.com/33pqcy), czy lepiej kupić co innego w tej cenie?
>
> Chce podkręcić CPU do ~3.00 GHz czy uda mi się na tej płycie?

Od paru dni mam E2160 i właśnie tego Asusa.
Testowalem trochę na 2,4 Ghz (tuner telewizyjny + kompresja xvid, Corel,
Indesign + kilka różnych programów) i niestety zanotowałem kilka
zwiechów. Na standardzie jest wsio OK.

Być może usprawiedliwieniem jest podłączenia 20 pinowego zasilacza 350W
zamiast 24 pinowego lub (chyba mało prawdopodobne) tylko 512 MB Ram 667.

Ogólnie jestem pod wrażeniem mocy tego procka. Cichutko i chłodniutko
:-) Tylko chipset > 50 st. :-(
Wydaje mi się szybszy od Pentium D 3.0 z 1G Ram.
Jak już sprawię sobie nowy zasilacz mam nadzieję że zwiechów już nie
będzie.
Może ma ktoś większe doświadczenia z takim budżetowym zestawem :-)

zch