Re: bRadio lub inna aplikacja do radia

Autor: Alan <soap_at_go2.pl>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 18:08:47 MET DST

On 31 Lip, 08:49, Raack <ra...@o2.pl> wrote:

> > Pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc!
>
> 1.2, ale gdzie e-mail?

Ja akurat slucham radia przez tuner tv/fm (avermedia tv phone 98)
ktory czuje ze pora wyminic bo cos zaklocenia na wejsciu antenowym od
jakeigos czasu odbieram ogladajac tv no i dzwiek w tv mam chyba mono a
nie stereo, nie mowiac juz o nicamie.
Masz moze jakas sensowna propozycje teraz juz niestety nie widze
nowych tunerowopartych na chipsecie bt878 tylko jakies nowe wynalazki
ktore moga nie wspolpracowac z super aplikacjami takimi jak DScaler
(tv), Girder (pilot), Radiator (radio), no i w dodatku widze ze
zaczeli
niskobudzetowo montowac jakies dziwne wejscia "jackowe" na radio
zamiast typowego antenowego...