Re: Jaka karta graficzna do 2D na PCI-E?

Autor: staszek <staszek666_at_gmail.com>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 15:15:51 MET DST

On 31 Lip, 11:18, "G.Suss" <g.s...@niespamuj.gazeta.pl> wrote:
> Przymierzam się do wymiany bebechów w komputerze i przejścia na Core Duo
> i płytę z PCI-E, ale mam problem z wyborem karty graficznej.
>
> Docelowe zastosowania to prawie wyłącznie 2D (photoshop, illustrator +
> typowe aplikacje desktopowe, czasem jakiś fim), gry i 3D raz od
> wielkiego dzwonu albo wręcz wcale, więc wydajność pod tym względem mi
> dynda.
>
> Interesuje mnie tylko:
>
> a) jak najlepsza jakość obrazu w 2D (karta będzie używana z monitorem
> CRT, chociaż gdyby miała także wyjście DVI, to bym się nie pogniewał)

> [...]

kup gforce za ok 300 i bedziesz zadowolony zwracaj uwage na ilosc
obslugiwanych potokow czym wiecej tym lepiej
no i jeszcze przepustowosc i predkosc pamieci jesli chodzi o karty
zintegrowane stosuje sie je tam gdzie komp. robi duzo obliczen i
wyswietla dane zadna zaawansowana grafika jest to tylko po to zeby nie
wprowadzac obciazen i konfliktow lub do pracy typowo biurowej (word i
exel i takie tam)
Pozdrawiam