Czy zasilacz daje radę?

Autor: rosak <w_at_w.w>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 12:44:06 MET DST

Witam,
właśnie uaktualniłem sobie sprzęt, kilka dni temu zainstalowałem WXPSp2 i
jest strasznie niestabilny, ciągle się wiesza, wywala błędy itp. Zastanawiam
się czy nie jest to sprawa zbyt słabego zasilacza. Podaję parametry:

X2 3800+ 35W
DFI na nForce 4 Ultra z SLI (chipset na starcie ma 60st. ale to podobno
normalne)
1GB GoodRam 667
Galaxy GF8600GE
HDD 250GB IDE
HDD 250GB SATA
DVD-RW LiteOn 812S
na PCI - tuner TV i adapter PCMCIA

zasilacz to Chieftec 360W, złącze do płyty ma tylko 20 pin, ale jest też to
drugie 4 pin.

Prosiłbym o ocenę czy zasilacz jest wystarczający.
Co do samej niestabilności to mam jeszcze kilka podejrzeń więc to raczej
odrębny temat (na pewno nie RAM bo MemTest szedł całą noc bez błędu).

Z góry dzięki za pomoc

--
rosak