Re: Athlon 64 X2 3800+ (35W)

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 08:23:59 MET DST

On 31 Lip, 00:44, pwil <p...@kgb.pl.niedziala> wrote:
> Rados aw Sokó nastuka (a):

> Z regu y by o wr cz przeciwnie. Takie na przyk ad mobilne wersje Athlonów XP,
> albo XP stacjonarne, ale z obni onym napi ciem (1.5V) kr ci y si
> ponadprzeci tnie i by y tymi bardziej poszukiwanymi przez overclockerów :-)

Zgadza sie, tak tez myslalem kupujac go. Tymczasem nie moge sprawdzic,
bo plyta od razu poszla do serwisu. Moim zdaniem cos w tym musi byc,
jesli testy mowia, ze z prockow EE nie da sie ekstremalnie wyciskac.
Mimo to daja sie podkrecic, a ekstremalnym overclockerem nigdy nie
bylem i nie chce byc.
Czekam na plyte i licze na to, ze dojde do 2700 MHz (5300+), a i 2500
MHz nie odczuje jako kleski (4800+) i moze nawet bede w stanie
prowadzic go na zwyklym coolerze (wtedy bedzie mozliwa odprzedaz
kupionego na zapas Freezer 64 Pro).
To wszystko tylko domysly na razie, myslalem, ze ktos tego procka juz
ma...
J.